DODANA VRIJEDNOST vodeći je računovodstveni ured koji svoj uspjeh temelji na korištenju novih tehnnologija, kontinuiranom razvoju zaposlenika te pružanju vrhunske usluge svakom klijentu.

 Naši klijenti ostvaruju 24h dnevno samostalni pristup računovodstvenom softveru i ažuriranim financijskim izvještajima putem bilo kojeg uređaja s pristupom internetu. U roku najviše 5 dana od dana primitka knjigovodstvene dokumentacije, ona je obrađena te šaljemo ažurirane financijske izvještaje. Dostavljati nam dokumentaciju možete poštom ili elektronski na cloud server.

Kod nas nema skrivenih troškova. Ponuda koju dobijete je konačna te obuhvaća sve navedene pogodnosti.

Uvijek smo dostupni, kako postojećim, tako i budućim klijentima. Za sve upite možete nas kontaktirati na naš besplatni info telefon 0800/300-900.

Kako Dodana vrijednost vodi Vaše knjigovodstvo

Započnite s besplatnim probnim izvještajem

Isprobajte nas besplatno i bez ikakvog rizika. Pripremit ćemo Vam Račun dobiti i gubitka kako biste bili sigurni da smo pravi knjigovodstveni servis za Vas.

Upoznajte Vaš knjigovodstveni tim

Dodijelit ćemo Vam Vaš vlastiti knjigovodstveni tim profesionalnih stručnjaka koji će upoznati Vaš način poslovanja te voditi Vaše knjigovodstvo.

Pošaljite Vašu dokumentaciju

Pošaljite nam Vašu knjigovodstvenu dokumentaciju bilo poštom putem unaprijed plaćene omotnice ili elektronski na naš cloud server.

Vaša dokumentacija je gotova unutar 5 dana

Svaki mjesec ćemo Vam poslati Vaša financijska izvješća. Vidi primjer. Moći ćete i pregledavati Vaša online financijska izvješća 24h dnevno.

Opustite se i zaboravite na brige

Nikad više ne dopustite da knjigovodstvo unosi stres u Vaš život. Mi brinemo da su Vaši financijski izvještaji u svakom trenutku 100% TOČNI.

Program pogodnosti

Za svaku preporuku koja rezultira ugovorenom suradnjom odobravamo Vas jednokratno s 500,00 kn popusta.

100% garancija

Naši računovođe su redovito educirani u skladu s najvišim strukovnim standardima. Ako Vaši financijski izvještaji nisu 100% točni, plaćamo kaznu i kamate.

Digitalni – bez papira

Jednostavno uslikajte ili skenirajte Vašu knjigovodstvenu dokumentaciju te nam je učitajte u našu aplikaciju. Ili, sve pošaljite poštom pa ćemo je skenirati umjesto Vas i spremiti pod Vaš korisnički račun.

Sigurnost

Financijski podaci su po prirodi osjetljivi stoga nam je važno da budu sigurni. Svi podaci se šalju putem enkriptirane SSL/HTTPS veze. Također, prilikom zapošljavanja pazimo na kriminalnu prošlost zaposlenika.

Uvjeti poslovanja

Pečati bonitetnih certifikata

digital pecat AA 2013

pečat DIGITAL aa 2014

e-Pecat_AA 2015

Izjave naših klijenata

  • Diana Roca tržišni analitičar, MP Invest d.d.
    Kristina Toth Đurić pouzdan je partner i veliko je zadovoljstvo surađivati s njom. Svojom stručnošću, znanjem i brzinom rješava nastali problem. Velikim iskustvom i konstantnim usavršavanjem i praćenjem potreba tržišta i potreba klijenata osoba je od povjerenja koja može dati dobar savjet.
    Diana Roca tržišni analitičar, MP Invest d.d.
  • Ivana Matovina direktor, Hrvatski ovlašteni revizor, Ovlašteni revizor Velike Britanije ANTARES revizija d.o.o.
    Naziv Dodana vrijednost zaista na najbolji način oslikava uslugu koju isto društvo i pruža. Surađivali smo s navedenim društvom na reviziji brokerskog društva te smo izrazito zadovoljni s komunikacijom, vještinama, sposobnošću i znanjem koje je gđa Kristina Toth Đurić kao direktor društva pružila u sklopu svoje standardne usluge. Naše zadovoljstvo se najbolje očitava dogovorenom suradnjom na nekoliko projekata u narednom periodu.
    Ivana Matovina direktor, Hrvatski ovlašteni revizor, Ovlašteni revizor Velike Britanije
  • Inga Miklenić član Uprave, AKTIV BROKER d.o.o.
    Izuzetno je zadovoljstvo poslovati sa „Dodanom vrijednošću“, odnosno s vlasnicom gđom. Kristinom Toth. Gđa. Kristina Toth je savjesna, točna, pedantna u svom radu što je izuzetno bitno za posao koji obavlja, a posebno za specifičnost poslovanja i vođenja poslovnih knjiga za nas kao investicijsko društvo. Izuzetno je profesionalna i odgovorna osoba. Što se tiče osobnih karakteristika, jako je simpatična, komunikativna i pristupačna osoba s kojom je zadovoljstvo raditi.
    Inga Miklenić član Uprave, AKTIV BROKER d.o.o.
  • Matea Elezović, umjetnička organizacija Hit Teatar
    Ljubazni, uvijek na raspolaganju, točni i ažurni. Izrazito smo zadovoljni pruženom uslugom.
    Matea Elezović, umjetnička organizacija Hit Teatar
  • Tihomir Piha direktor, Naklikaj stranicu d.o.o.
    U nekoliko godina postojanja naše tvrtke, četiri puta smo promijenili knjigovodstveni servis. Gotovo da smo odustali od ideje kako bi u Hrvatskoj mogao postojati kvalitetan knjigovodstveni servis kada smo na preporuku kolega iz naše branše obratili pozornost na knjigovodstveni servis Dodana vrijednost d.o.o. Ljubazni i stručni zaposlenici, pravovremeno komuniciranje o promjenama i propisima, dodatni trud da poduzetnici pojašnjenja zaista i shvate, promptno rjesavanje problema i nedoumica, sve je to samo djelić profesionalnosti koju doživljavamo u servisu Dodana vrijednost.Redovno ih preporučujem svim poduzetnicima koje upoznajem.
    Tihomir Piha direktor, Naklikaj stranicu d.o.o.
  • Luka Krejči, direktor Prezentacija d.o.o.
    „Dodana vrijednost se pokazala kao pouzdan partner u vođenju računovodstvenih poslova kao i u odgovaranju na razna pitanja iz sfere računovodstva i poreza. Kao prednost posebno ističem mogućnost kompletne komunikacije i cirkulacije poslovne dokumentacije u elektronskom obliku što štedi mnogo vremena i ubrzava cjelokupno poslovanje.“
    Luka Krejči, direktor Prezentacija d.o.o.
  • Jasmina Mutabžija, direktor, POSLuH d.o.o.
    "Usluge Dodane vrijednosti koristimo gotovo godinu dana i izuzetno smo zadovoljni. Na sve naše upite odgovaraju brzo i kvalitetno te su vrlo precizni i ažurni u svome radu. Kako koriste najsuvremenije tehnologije, vrhunsku uslugu pružaju po znatno manjoj cijeni od ostalih računovodstvenih servisa. Odaberete li Dodanu vrijednost, nećete pogriješiti."
    Jasmina Mutabžija, direktor, POSLuH d.o.o.
  • Dario Radulović, direktor, SATSOURCING SEE d.o.o.
    „Profesionalnost, dostupnost i ažurnost – sve što trebate od jednog računovodstva. Imaju naše puno povjerenje i stalno se trude da ga opravdaju. Više djeluju kao da su naše interno računovodstvo nego kao vanjsko.“
    Dario Radulović, direktor, SATSOURCING SEE d.o.o.

Pitanja i odgovori

  • Koliko dugo Vam treba da mi pripremite mjesečne izvještaje?

    Od trenutka primitka Vaše dokumentacije, u roku 5 radnih dana obradit ćemo Vašu knjigovodstvenu dokumentaciju i poslati Vam Vaše financijske izvještaje.

  • Tko je zadužen za slanje propisanih izvještaja?

    Mi. Po dobivenoj punomoći, propisane izvještaje šaljemo u Vaše ime elektronskim putem Poreznoj upravi, FINI, HZMO-u i drugim institucijama.

  • Koji su rokovi za slanje propisanih izvještaja?

    Kalendar rokova dostave propisanih izvještaja Vašeg Društva dobit ćete od nas prilikom ugovaranja usluge te početkom svake naredne godine.

  • Moram li slati knjigovodstvenu dokumentaciju mjesečno?

    Ne. Ukoliko nam šaljete dokumentaciju na mjesečnoj razini, osiguravate da Vam pružimo najbolju moguću uslugu jer ćete na taj način od nas dobivati mjesečne financijske izvještaje i možete redovito pratiti Vaše poslovanje. Ukoliko se ipak odlučite slati nam dokumentaciju u drugačijim intervalima i to je u redu dok god nam je dostavite 10 dana prije roka dostave periodičnih izvješća odnosno 14 dana prije roka dostave godišnjih izvještaja kako bismo imali dovoljno vremena za obradu Vaše dokumentacije.

  • Koliko je potrebno da ugovorimo knjigovodstvene usluge i krenemo sa suradnjom?

    Cijeli postupak možemo riješiti vrlo brzo te početi s knjiženjem Vaše dokumentacije isti dan bez obzira gdje se trenutno nalazite.

  • Možemo li ugovoriti knjigovodstvene usluge ukoliko se ne nalazimo u blizini Vašeg sjedišta?

    Da. U našem poslovanju nisu nužni osobni sastanci, no uvijek ste dobrodošli. Vaš knjigovodstveni tim je dostupan telefonski, e-mailom, ili putem naše komunikator aplikacije za bilo kakve upite. Dokumentaciju nam možete slati elektronski putem naše aplikacije ili poštom. Naši klijenti posluju na području cijele Hrvatske.

  • Mogu li dostavljati dokumentaciju elektronski?

    Naravno. Vašu dokumentaciju možete slati putem naše unaprijed plaćene poštanske omotnice ili elektronski putem naše aplikacije. Prilikom ugovaranja usluge, razgovarat ćemo s Vama i vidjeti koja opcija bi Vam bolje odgovarala.

  • Jesu li omotnice za slanje oslobođene plaćanja poštarine?

    Da. Ne morate stajati u redu u pošti kako biste kupili markice ili izvagali Vašu pošiljku. Za to, kao i trošak dostave, brinemo mi.

  • Što se događa ako ugovorimo knjigovodstvene usluge tijekom financijske godine?

    Propušteni dio godine nadoknađujemo na način da knjižimo dotadašnju dokumentaciju koja se odnosi na tekuću financijsku godinu radi točnih godišnjih izvještaja. Bez obzira na poveću količinu posla odobravamo popust od 50% na cijenu ugovorene usluge za mjesece koji se moraju nadoknaditi.

  • Jesu li u cijenu knjigovodstvenih usluga uključeni godišnji financijski izvještaji?

    Da. Dogovorena fiksna mjesečna cijena uključuje sva knjiženja, sva godišnja financijska i porezna izvješća, kao i ona koja ste obvezni podnositi tijekom godine. Nema dodatnih računa.

  • Kako se obračunava cijena usluge?

    Cijenu usluge određujemo prema djelatnosti i veličini Vašeg poslovanja. Prije određivanja cijene razgovarat ćemo s Vama kako bismo upoznali Vaše poslovanje te procijenili prosječan broj knjigovodstvenih stavaka, vrijeme potrebno za vođenje Vašeg knjigovodstva te Vam u skladu s time ponudili cijenu knjigovodstvenih usluga.

  • Ako imam više transakcija nego li je prvotno procijenjeno, hoće li cijena knjigovodstvenih usluga porasti?

    Ne nužno. Razumijemo da poslovanja fluktuiraju i ako povećanje nije značajno, nećemo povisiti ugovorenu cijenu usluga. No, ukoliko Vaše poslovanje raste i povećanje posla postane redovito, u dogovoru s Vama ćemo ugovoriti promjenu cijene usluge.

  • Postoji li minimalni rok ugovora?

    Ne. Ne postoji minimalni rok trajanja ugovora, no morate nas obavijestiti barem 1 mjesec prije nego li želite raskinuti ugovor radi zaključenja suradnje.

  • Ako raskinem ugovor s vama, kako mogu do svojih financijskih podataka?

    Jednostavno. Kontaktirajte Vašeg računovođu koji će Vam odmah pomoći oko preuzimanja Vaših knjigovodstvenih podataka.

  • Kada ću primiti svoj prvi račun?

    Nakon što nas bez naknade testirate i primite Vaš besplatni probni izvještaj te donesete odluku da ćete upravo nama povjeriti brigu o vođenju Vašeg knjigovodstva, ugovorit ćemo cijenu knjigovodstvenih usluga koja se plaća na početku mjeseca za tekući mjesec po izdavanju računa.

  • Hoću li surađivati s istim zaposlenicima?

    Da. Prilikom ugovaranja usluge dodijelit ćemo Vam Vaš knjigovodstveni tim koji će se upoznati s Vašim poslovanjem te voditi Vaše knjigovodstvo. Surađivati ćete s iskusnim i visoko educiranim računovođama.

  • Obavljaju li bilo koji dio vođenja knjigovodstva vanjski suradnici?

    Ne. Svo vođenje Vašeg knjigovodstva, izradu financijskih i poreznih izvješća, obračune dohotka i slično obavljaju isključivo naši zaposlenici koji sa svojim godinama iskustva i najvišim stupnjem obrazovanja jamče najbržu i najkvalitetniju uslugu.

  • Mogu li razgovarati sa svojim računovođom kad god poželim?

    Da. Nakon što ugovorite knjigovodstvene usluge s nama, obavijestit ćemo Vas o kontaktima Vašeg knjigovodstvenog tima. Vašeg glavnog računovođu možete kontaktirati na više načina: telefonski, e-mailom, faxom i/ili putem komunikatora.

  • Pratite li poslovanje po mjestu troška?

    Da. Ukoliko imate potrebu pratiti Vaše troškove po organizacijskim jedinicama ili mjestima troška, Vaše knjigovodstvo vodit ćemo prema definiranoj analitici.